woensdag 11 januari 2012

#6 Tag

Deze tag las ik op de blog van Mariette, ik dacht misschien is het leuk als ik hem overneem zodat jullie wat meer te weten komen over mij!

1. Heb je een tweede naam?
Nee.

2. Wat is je favoriete vak op school?
Wiskunde en gym. Wiskunde omdat ik het gewoon een leuk vak vind ik ben er redelijk goed in dus dan is het ook wel makkelijk! En gym omdat ik graag sport!

3.Wat is je favoriet drank?
Thee, (vitamin)water, koffie en een latte machiato! Oh en bij de Starbucks hebben ze heerlijke Vanille Latte's!



4. Wat is je favoriet liedje op dit moment?
Bird met Skinny Love

5. Hoe gaan jou kinderen heten?
Hmm... moeilijk! Ik zou het (nog) niet weten.

6. Doe je aan sport?
Ja! Aan korfbal en dansen. En soms ga ik nog hardlopen.

7. Favoriete boek?
Killerheels & modedromen van Marieke Ordelmans.
Het meisje met negen pruiken van Sophie van der Stap.

8. Favoriete kleuren?
Alle kleuren blauw. Van donker tot licht.

9. Lievelingsdier?
Ik heb niet echt een lievelingsdier. Ik ben niet zo van de dieren.

10. Favoriete parfum?
DKNY be delicious

11. Favoriete vakantie?
Toen ik deze herfstvakantie met mijn oma naar New York ben geweest!

12. Ben je afgestudeerd aan de middelbare school?
Nee nog niet. Ik zit nou in het examen jaar van de HAVO.

13. Ben je ooit het land uit geweest? Zo ja, hoe vaak?
Heel vaak, maar ik zou niet meer weten hoe vaak.

14. Spreek je een andere taal?
Ja, Engels. En een klein beetje Frans en Duits. Enik kan een paar woorden Chinees.

15. Hoeveel broers en zussen heb je?
Een zusje van 13 en een half zusje van 10.

16. Wat is je favoriete winkel?
Zara, Primark, Monki, Lush, Victoria Secrets, NewLook en de Bershka.



17. Favoriete restaurant?
Maakt me niet zoveel uit als ze maar lekker eten hebben. Bij ons in het dorp zit wel een lekke restaurantje!

18. Hou je van school?
Het is niet dat ik er van houd. Maar ik vind het niet verschrikkelijk om er heen te gaan.

19. Favoriete Youtuber?
Teske de Schepper en FashionTV

20. Favoriete film?
Gossipgirl?

21. Favoriete TV-show?
HNTM en ANTM! En kook programma's!

22. Wat voor soort telefoon heb je?
Een LG maar ik wil een nieuwe.

23. Hoe lang ben je?
Ongeveer 175cm.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten